מדיניות משלוחים וביטולים

מדיניות משלוחים :

● מרבית המוצרים באתר מוכנים למשלוח תוך 2 ימי עסקים.
● ניתן לבחור סוג משלוח: איסוף עצמי מבית העסק בכתובת בית העסק המפורסמת באתר (בתיאום מראש בלבד) או משלוח עד הבית.
● עלויות המשלוח הינם כפי שהן מופיעות בעמוד התשלום.

ביטולים והחזרת מוצרים –

● מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים, בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטל עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
● לקוח זכאי לבטל את העסקה ולקבל את כספו חזרה החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת ההזמנה, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה כנדרש על פי חוק, לפי המאוחר מבניהם.
● הזכות לביטול העסקה לא תחול על המוצרים המפורטים בחוק וביניהם : מוצרים שהוזמנו ויוצרו ספציפית עבור הצרכן עקב הזמנה.
● ביטול עסקה יתאפשר במידה והמוצר הוחזר על ידי הלקוח לחברה כשהוא תקין, לא נעשה בו שימוש, עם מדבקת ההיגיינה וארוז באריזתו המקורית.
● בהתאם לחוק, הלקוח רשאי לבטל עסקה באחת מהדרכים הנ"ל:
בטלפון – 052-6705539
● בדואר רשום – לכתובת רחוב מרכוס דוד 4 ב' עפולה עלית
● בדואר אלקטרוני – talialevi1907@gmail.com
בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר זהותו. במידה ונמסרה הודעת הביטול בטלפון, יש לספק את מספר הטלפון של משלם ההזמנה.
• במקרה של ביטול שלא עקב אי התאמה כהגדרתה בחוק, תחזיר החברה תוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול, את החלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, תבטל את החיוב עבור העסקה למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ₪, לפי הנמוך ביניהם. במידה והלקוח שילם דמי משלוח, סכום זה לא יוחזר עם ביטול העסקה. המוצר יוחזר שלם ותקין לחברה על חשבון המשתמש.
• מוצרים שנרכשו בתנאי "מכירה מיוחדת / מבצע" (למשל 1+1, מוצר שני ב-50%( יוחזרו על פי אותם תנאים בהם נרכשו (בהחזרה של כל המוצרים). במידה ויוחזרו רק חלק מהמוצרים, החזר כספי ו/או זיכוי יינתנו בהתאם לשיעור ההנחה היחסי שניתן בפועל בגין המוצר, במועד הרכישה.
• במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין תיאורו (להלן: "אי התאמה") תחזיר החברה, בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את החלק היחסי ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן עבור המוצר הפגום, תבטל את החיוב עבור העסקה ולא תגבה דמי ביטול כלשהם. עם קבלת ההודעה, תבצע החברה בדיקה מול הלקוחה ובמידת הצורך יתואם המועד לאיסוף המוצר.
בביטול בנסיבות אלו לא ייגבו דמי ביטול, כספו של המשתמש יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר אל החברה על חשבונה.
• החברה אינה אחראית לשימוש שתעשה הלקוחה ו/או המזמינה שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות הוראות הכביסה ו/או כל הוראה אחרת הנוגעת לשימוש במוצרים.
• הלקוחה תבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ותודיע לחברה אם המוצר שהתקבל פגום או שונה מהותית מכפי שתואר באתר.

ביטול עסקה ע"י החברה-

● האתר יהא רשאי לבטל אספקת הזמנה למשתמש וזאת בהתראה של שעתיים מראש לפחות. במקרה כזה לא יעמוד למשתמש כל טענה כלפי האתר.
● הודעה על ביטול עסקה מצד החברה תימסר למשתמש, והחברה תימנע מחיוב כרטיס האשראי של המשתמש ובמידה וחויב כבר תשיב לו החברה כל סכום ששולם בגין המוצרים.

לשיחה בוואטצהפ
איך אפשר לעזור?
היי הגעתם לlia איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן